Veelgestelde vragen

Hoe kan ik contact opnemen met Ventilize?

Je kunt ons e-mailen op info@ventilize.nl, waar ons klantenserviceteam je graag helpt met alles wat je nodig hebt!

Verzenden jullie wereldwijd?

Ja.

Vanuit waar verzenden jullie?

We verzenden vanuit Shenzhen, China.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Omdat we streven om de bestelling zo snel mogelijke te verwerken, moet je binnen 12 uur na het bestellen verzoeken om eventuele wijzigingen/annuleringen. Alle verzoeken na deze tijd zullen worden geweigerd. Je bestelling kan worden geretourneerd voor een volledige terugbetaling nadat deze is ontvangen.

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

We accepteren alle belangrijke creditcards (VISA, Mastercard, AMEX) en PayPal-betalingen.

Wanneer wordt mijn bestelling verwerkt?

Alle bestellingen worden afgehandeld en verzonden vanuit ons magazijn. Houd rekening met extra tijd voor de verwerking van je bestelling tijdens vakanties. We verwerken bestellingen tussen maandag en vrijdag. Bestellingen worden verwerkt binnen 1-3 werkdagen na de besteldatum en de volgende dag na de verwerkingsdag verzonden. Houd er rekening mee dat we niet verzenden in het weekend.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Vanwege de grote vraag kunnen bestellingen tussen de 2-4 weken duren om aan te komen.

Wat als ik mijn bestelling niet ontvang?

Als je je bestelling niet binnen 30 dagen na verzending ontvangt, kom je in aanmerking voor een volledige terugbetaling.

Word ik belast met douanerechten en belastingen?

De prijzen die op onze site worden weergegeven, zijn belastingvrij in Europese euro's, wat betekent dat je mogelijk verplicht bent om douanerechten en belastingen te betalen zodra je je bestelling ontvangt. Invoerrechten, belastingen en gerelateerde douanekosten kunnen worden berekend zodra je bestelling op zijn eindbestemming aankomt, die worden bepaald door je lokale douanekantoor. De betaling van deze kosten en belastingen is jouw verantwoordelijkheid en wordt niet door ons gedekt. We zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen veroorzaakt door de douane in jouw land. Voor verdere details over kosten kun je contact opnemen met je lokale douanekantoor.

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Neem contact met ons op via info@ventilize.nl

Wat als de ontvangen artikel(en) defect/incorrect/beschadigd zijn?

Neem contact met ons op als je goederen hebt ontvangen die incorrect, ontbrekend en/of defect zijn. Voeg je bestelnummer, foto's van het artikel/de artikelen en alle gerelateerde referenties toe bij ontvangst van je pakket. We zullen ons best doen om je zaak zo snel mogelijk op te lossen.

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

Alle terugbetalingen worden bijgeschreven op je originele betaalmethode. Als je hebt betaald met een creditcard of betaalpas, worden de terugbetalingen binnen 7-10 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde artikel of annuleringsverzoek naar de kaartuitgevende bank gestuurd. Neem contact op met de kaartuitgevende bank als je vragen hebt over wanneer het krediet op je rekening wordt geplaatst. Als je nog geen krediet voor je retourzending hebt ontvangen, doe dan het volgende: Neem contact op met de bank/creditcardmaatschappij. Het kan even duren voordat de terugbetaling op je rekening is bijgeschreven.